DemokratiyA yoxsa nəsə başqa

Posted: 03.11.2010 in Həqiqət
Метки:


Mən bu mövzunu bir neçə məsəliyə görə yazıram. Mənə və başqalarına maraqlıdır görəsən Demokratiya nədir?

Demokratiya və ya Azadlıq ikisi eyni sayılmır. Yenədə bəzi ölkələr Demokratik ölkə olmağına baxmayaraq camaatın fikrini nəzərə almır. Misal dünyada demokratiyanı təbliğ edən Amerika. Bu ölkə bir neçə qanunu qəbul edəndə millətin fikrini nəzərə almır.Yaxud Fransa, bu ölkə çoxlu qalmaqallı qanunlar qəbul edir. Qalmaqall da ona görə baş verir ki onlar Millətin fikrini nəzərə almırlar. Adam heç bu ölkələri başa düşmür. Bilmirsən bunlar demokratik ölkədi yoxsa yox. Və onlar Demokratiya adı ilə bəzi çirkin işlərinə bərayət qazandırılar.

Misal üçün Amerika. Amerikada demokratiya adı ilə qadınlara bəzi azadlıqlar verilmişdir. Bunlardan biri (üzür istəyirəm ifadəmə görə) Abortdur. Harada görünüb ki uşağı ana bətnində öldürsünlər.Mən bilirəm bəzi ölkələrdə olub bu məsələ. Bizdə də var. Amma onu qanunlaşdırmaq. Və demokratiya adı ilə çıxartmaq. Mənə helə gəlir ki bu qanunu qəbul edənlərin başlarında biraz yox lap çox  problem var. Məgər Allahın yaratdığını öldürmək olar. Onların görəsən İngili yoxdu, yoxsa onlar Allahı qəbul etmirlər. Hələ mən bir təlimdə iştirak edəndə (təlimi keçənlər amerikalı qadınlar idi) onalr özlərinə bu məsələdə bərayət qazanırdılar. Görəsən hansı əsaslarla. Özdə şişə-şişə deyirlər ki bizdə qadınlar nə vaxt istəsələr onda uşağ dünyaya gətirə bilərlər. Görəsən onlar axirətdən qorxmurlar? Məgər Allahın qanununa qarşı çıxmaq belə hasantdı? Vallax mənim sözüm yoxdu. Özünüz fikirləşin bu düzdü?

Bəzi ölkələrdə var ki bəzi çirkin qanunlarını demokratiya adı ilə qəbul edirlər. Misal üçün Hollandiya. Bu ölkənin bir qanunu  var hammıya məhşur bir qanundu. Ginsi azlıqların azadlığı. Mən bu sözlərimi əsaslarla yazıram. Bu Azlıqlara azadlığı verən özüdə helə onlardan biri idi. Mən bir söz deyim. Bu insanların ağlı hardadı. Nə var nə var o insanlarında hüququ var. Görəsən o insanlar İngili oxumurlar?! Allah belə şeylərə çox pis baxır və helə insanların axırı Gəhənnəmdir. Onlar gəhənnəmdə odun yalovun içində yanasıdırlar. Kişi Kişi ilə necə bir yaşıya bilər, yada qadın qadınla. Belə olsaydı onda Allah bizi eyni ginsdə yaradardı. Mənə helə gəlir ki helə insanların hüququ yoxdu bu Dünyada yaşamağa. Və mənim onlardan zəhləm gedir. Və onlara yazığım gəlmir.Allahın qanunlarına qarşı çıxana məndə qarşı çıxıram. Və sizdə fikirləşin bu nədi?

Bütün suallarınızı mənə şərh formasında yaza bilərsiz.

Добавить комментарий

